Onafhankelijk vakblad voor managers in de drogisterijbranche
*/ ?>
16 februari 2018

Nieuwsbrief Valk Solutions: Jaarbericht 2017, EuroCIS 2018 en nieuwe vestiging in Tilburg

Big data, artificial intelligence, augmented reality, machine learning, cognitive services, Google cloud spanner, Microsoft Azure, niet alleen mooie termen, maar belangrijke technologieën voor de toekomst. Bijvoorbeeld om retourstromen te verminderen en daardoor de marge te verbeteren. Logistiek te bundelen en daardoor de binnensteden ontstoppen. Klantgedrag te voorspellen en daardoor consumenten op maat te bedienen. Aldus Valk Solutions in hun Nieuwsbrief van februari 2018, uitgave 32.

Valk Solutions wil op de muziek vooruit lopen en mooie oplossingen maken voor retailers. Concreet gaat men projecten starten waarin men mega veel data combineren met AI en AR. Valk Solutions gaat deze nieuwe technologieën ontdekken en gebruiken in relevante toepassingen voor next generation retail. Waarmee men retailers in de toekomst kan blijven verrassen en inspireren.

Om hiervoor buiten de Randstad de allerbeste developers aan te trekken heeft Valk Solutions een vestiging geopend in Tilburg. Men zoekt ontwikkelaars die daadwerkelijk met de allernieuwste technologieën aan de slag durven. Ook is er volop ruimte voor gedreven afstudeerders en stagiairs van de universiteiten in Tilburg en Eindhoven.

Meer weten? Bel met chief technology officer bij Valk Solutions Mark de Rover op 06-20581505. Interesse? Stuur je CV en motivatie naar algemeen directeur karin.valk@valksolutions.nl.

TECHNOLOGY NEVER SLEEPS
Samen met 400 technologie bedrijven uit 30 landen presenteert Valk Solutions zich op EuroCIS 2018. Welke innovaties zorgen voor een winstgevende verruiming van de horizon? Wordt shoppen een interactieve hightech ervaring? Welke technologieën heeft omnichannel nodig? Hoe wordt big data het beste gebruikt? Wat is nieuw in data beveiliging? Aldus Valk Solutions in hun Nieuwsbrief van februari 2018, uitgave 32.

Net als vorige jaren is ook Valk Solutions weer van de partij met de allernieuwste ontwikkelingen van haar omnichannel cloud platform ASPOS. Waaronder de complete maten kleuren functionaliteit voor fashion, een werkorder module voor bouw- en interieurbedrijven, de nieuwste Spotler service voor email marketing, een integratie met mobiel betaalplatform OK, en nog veel meer.

Onder het motto ‘Technology never sleeps’ verzekert het bewezen EuroCIS Forum weer aanzienlijke toegevoegde waarde voor bezoekers die leiding geven aan retail ondernemingen. Deze internationaal toonaangevende vakbeurs voor retail technologie vindt plaats in Düsseldorf, op een afstand van niet meer dan 2 uur rijden vanuit Utrecht.

Zo lang de voorraad strekt biedt Valk Solutions gratis toegangskaarten aan voor haar relaties. Deze kunt u aanvragen bij eurocis2018@valksolutions.nl. Valk Solutions ontmoet u graag op 27 of 28 februari of 1 maart op EuroCIS 2018!

JAARBERICHT 2017
2017 Is een bijzonder goed jaar geweest voor Valk Solutions. De omzet is met circa 25% gegroeid ten opzichte van vorig jaar. Deze groei is deels te danken aan de uitrol van nieuwe klanten en deels aan omnichannel projecten bij bestaande klanten. Het aandeel recurring revenues blijft onveranderd hoog op circa tweederde van de omzet. Aldus Valk Solutions in hun Nieuwsbrief van februari 2018, uitgave 32.

Deze resultaten zijn in lijn met de groeistrategie. De gemeten klanttevredenheid van de winkels scoort gemiddeld hoger dan 8. De gerealiseerde uptime van ons cloud platform bedroeg 100%. In samenwerking met klanten hebben we het gebruiksgemak van onze software geoptimaliseerd en de functionaliteit doorontwikkeld. De software is tevens geschikt gemaakt voor onder andere fashion en wholesale.

We hebben in 2017 wederom fors geinvesteerd in werving en opleiding van deskundige en betrokken medewerkers. Valk Solutions heeft inmiddels 70 mensen in vaste dienst. De automatisering van onze processen is verbeterd. Kwaliteitscertificeringen ITO, BAS en ISO 27001 werden gecontinueerd en een ISAE 3402 type 1 verklaring werd verworven.

In 2018 gaan we door op de ingeslagen koers. Klanttevredenheid en kwaliteit blijven de belangrijkste doelstellingen, met bijzondere aandacht voor planning en dienstverlening aan hoofdkantoren. Duidelijk is dat de online beschikbaarheid en realtime toegankelijkheid van omnichannel data steeds belangrijker wordt voor onze klanten.

We bedanken al onze relaties voor hun vertrouwen en zien met enthousiasme uit naar de voortzetting van de samenwerking.

Montfoort, januari 2018


Deel dit bericht:


Careality