Onafhankelijk vakblad voor managers in de drogisterijbranche
6 juni 2012

Nikkie Plessen gezicht VOGUE® Exclusive

Dit voorjaar wordt VOGUE® Exclusive gelanceerd, een beautylijn van het bekende merk VOGUE® cosmetics. Niemand minder dan onze eigen Nikkie Plessen wordt het gezicht van deze lijn in een 2 jaar durende campagne. Dit meldt leverancier Remark in een persbericht aan Careality.

Luxe, stijlvol, sexy en sophisticated: dat waren de kernwaarden voor de makers van VOGUE Exclusive bij het ontwikkelen van de scrubs, showerfoams, body-
creams en parfumdeo’s voor de nieuwe beautylijn. Het gezicht van deze lijn moest
natuurlijk aan dezelfde criteria voldoen, en al snel werd duidelijk dat dat maar één iemand kon zijn: de Nederlandse actrice en presentatrice Nikkie Plessen.

Nikkie: ‘VOGUE is een begrip, een iconisch merk waar ik van kleins af aan al gefascineerd door ben. Ik ben dan ook supertrots dat ik mijn naam daaraan mag verbinden. Toen ik de eerste resultaten van de campagneshoot zag moest ik mijzelf echt even knijpen, het is een enorme eer om zo’n verleidelijke serie producten te mogen vertegenwoordigen.’

De huidverzorgingsproducten van VOGUE Exclusive zijn samengesteld door de beste cosmeticaspecialisten ter wereld, en voorgelegd aan een zorgvuldig geselecteerd maar geheim testpanel van bekende en invloedrijke namen uit de beautyindustrie. Het resultaat is dan ook een bijzondere serie die je huid niet alleen voedt en verzorgt, maar er ook nog eens prachtig uitziet.

VOGUE Exclusive is vanaf medio juni verkrijgbaar bij diverse parfumerieën en drogisterijen. De productlijn bestaat uit een shower scrub (€6,95), body cream (€6,95), parfum deo (€3,95) en shower foam (€6,49) in drie verschillende geuren: experience, treasure en caresse.

Pure luxe… voor elke dag.

Voor meer informatie: Remark Groep, telefoon 0522 442224

 


Deel dit bericht:


Reacties zijn gesloten.

Careality