Onafhankelijk vakblad voor managers in de drogisterijbranche
20 januari 2013

Pampers Nederland ‘geboren’ op Facebook

Pampers Nederland viert haar ‘geboorte’ op Facebook met een geboortekaartjes-actie. Iedereen die het geboortekaartje van zijn of haar pasgeborene inzendt, maakt kans op Pampers-voordeelverpakkingen. Pampers zal vanaf nu acties organiseren en inspirerende en nuttige informatie delen over baby’s, luiers en ouderschap. Fans van de nieuwe Pampers Nederland Facebook-pagina kunnen onderling ervaringen en kennis uitwisselen en bovendien profiteren van interessante aanbiedingen.

Community Managers: Maartje & Jessica van Pampers
Pampers wil met de nieuwe Facebook-pagina ouders op een informele maar educatieve wijze informeren over het ouderschap en alle bijkomstigheden bij de groei en ontwikkeling van een kind. De pagina wordt beheerd door Maartje en Jessica; twee deskundigen op het gebied van kinderopvoeding die ervaring hebben met het maken van interessante content én het beheren van (ouder) communities. Tevens zijn ze beiden moeder van (jonge) kinderen zodat ze zich ook volledig kunnen inleven en kunnen inspelen op de wensen en vragen van de ouders.

De Facebookpagina wordt gedurende het hele jaar ondersteund met (Facebook) advertising en ook geïntegreerd met activiteiten op de Pampers-website en andere communicatiecampagnes.

De Facebook-pagina van Pampers is te vinden op:
www.facebook.com/PampersNederland


Deel dit bericht:


Reacties zijn gesloten.

Careality