Onafhankelijk vakblad voor managers in de drogisterijbranche
15 mei 2013

De nieuwe AMANDO: alleen voor èchte mannen

De klassieker AMANDO is vernieuwd! Het mannenmerk is nu alleen nog maar geschikt voor èchte kerels. Dus no-more ‘mister metro man’, die is passé. Anno 2013 is er de AMANDO man. De AMANDO Man gebruikt geen föhn, maar een bladblazer! De AMANDO man wast zich niet in bad, maar stapt zelfverzekerd in een cementmolen. Want dát is wat èchte kerels doen.

WHAT MEN DO
AMANDO is al jaren bekend van de heerlijke aftershaves en eau de toilette. Maar nu wordt ook eindelijk huidverzorging geïntroduceerd. De producten worden verkocht bij de drogist. De geuren, face – body care zijn geïnspireerd door mannenlogica want mannen handelen nou eenmaal anders dan vrouwen. Mannen willen kwaliteit, duidelijkheid en hebben een voorkeur voor huidverzorging. Dat blijkt uit alle diverse onderzoeken van de afgelopen jaren waarbij mannen zijn ondervraagd over hun verzorgingsrituelen.  AMANDO heeft daarom vier praktische face care producten en vier geur- bodylijnen namelijk; Noir, Mystery, Intense & Sport.

Zonder Poespas
AMANDO is het enige échte mannenmerk dat staat voor hoe mannen dingen doen; zonder poespas. AMANDO voorziet dus niet in een opgelegde behoefte maar in wat mannen echt nodig hebben. Dus is de huidverzorging makkelijk in gebruik en zijn de AMANDO geuren net zo duidelijk als echte mannen zelf. Niet geheel onbelangrijk; de producten doen wat zij beloven. Dat maakt AMANDO geen verzorging vóór mannen maar volgens mannen.

Wist je overigens dat:

-De AMANDO Truck sinds gisteren door heel Nederland en de rest van de Benelux rijdt met een geheel naakte man erop?
-Mannen en vrouwen dezelfde wereld op een heel andere manier waarnemen?
-Dat er vier AMANDO geuren zijn voor vier momenten van de week waarop je indruk kunt maken?
-Dat er drie face care producten zijn waarvan er altijd een voor je geschikt is?
-Mannen houden zich veelal bezig met het verkrijgen van resultaten, het bereiken van doelen, status en macht, terwijl vrouwen vaker gericht zijn op communicatie, samenwerking, liefde en onderlinge relaties.
-Dat AMANDO scheren 100% versimpelt met de handige Shave & Balm in 1?
-Dat er 34 vrouwen op de filmset aanwezig waren toen de TV commercial werd opgenomen?
-Dat AMANDO je de komende maanden uit gaat dagen om je mannelijkheid met ons te delen op Facebook en Twitter?
-Dat bij mannen de delen in het brein die betrokken zijn bij taal en de delen die emotie bepalen niet met elkaar verbonden zijn zoals bij vrouwen?
-Dat je met AMANDO binnenkort te gekke prijzen kunt winnen, bedacht dóór mannen, vóór mannen?
-Dat vrouwen met boodschappenlijstjes winkelen en mannen doorgaans dat kopen wat ze er lekker er uit vinden zien?
-Dat de AMANDO shower Foams niet alleen heerlijk schuimen maar ook 74% minder CO2 uitstoten?
-Dat lelijke witte strepen wanneer je AMANDO deodorant sprays gebruikt alleen nog maar voorkomen op de snelweg en niet op je kleding?
-Dat AMANDO face care je gezicht beschermt met DNA-protection en het unieke Matrixyl Complex? Ofwel; je sterke genen worden gewaarborgd?
-In de producten van AMANDO extracten van gember, lavendel, amber, muskus, hout, mos e.d. zitten verwerkt?
-Dat je j eigen vertrouwde geuren prima kunt combineren met de AMANDO face care?
-Dat mannen bijna altijd wijdbeens of met uitgestrekte benen zitten.


Deel dit bericht:


Reacties zijn gesloten.

Careality