Onafhankelijk vakblad voor managers in de drogisterijbranche
10 maart 2014

Nieuws van Vision, het snelst groeiende anti-zonnebrand merk in Nederland

Vision – het snelst groeiende anti-zonnebrand merk in Nederland – is sinds kort de exclusieve official supplier van twee top beachvolleybalteams. Het gaat om het damesteam bestaand uit Madelein Meppelink en Marleen van Iersel en het mannenteam en ook Sportploeg van het jaar 2013 met Alexander Brouwer en Robert Meeuwsen. Vision All Day Sun Protection zal beide beachvolleybalteams op hun weg naar de Olypmische Spelen in Rio in 2016 ondersteunen op het gebied van zonbescherming en voorzien van Vision producten, zodat ze tijdens de trainingen en wedstrijden optimaal en langdurig beschermd tegen de schadelijke invloeden van de zon op het beachvolleybalveld staan en zich geen zorgen te hoeven maken over de bescherming van hun huid. Dit meldt leverancier Takeda in een persbericht aan Careality.

Wereldkampioen
Alexander Brouwer en Robert Meeuwsen werden in 2012 en 2013 Nederlands kampioen en verrasten in 2013 door ook de wereldtitel in het beachvolleybal te veroveren. Die wereldtitel was een regelrechte sensatie en hun spel bijzonder opvallend. Afgelopen december zijn ze tijdens het Sportgala van NOCNSF uitgeroepen als Sportploeg van het Jaar 2013. Inmiddels zijn hun pijlen alweer gericht op het seizoen 2014, het WK 2015 dat in Nederland wordt gehouden en het ultieme doel: een gouden plak op de Olympische Spelen in 2016 in het mekka van het beachvolleybal: Rio de Janeiro..

Madelein Meppelink en Marleen van Iersel vormen vanaf dit seizoen een nieuw team. Zij zijn beiden Nederlands Kampioen geweest, hebben wereldtitels bij de jeugd in de wacht gesleept en draaien mee in de top 10 van de wereld. Op de Olympische Spelen van Londen 2012 bereikte Meppelink zelfs de 9de plaats. Ook het doel van de dames is hoog te scoren in Rio 2016.

Vision All Day Sun Protection
Vision All Day Sun Protection is in de afgelopen vijf jaar uitgegroeid tot één van de meest toonaangevende merken als het gaat om zonbescherming. Vision All Day Sun Protection SPF30 200 ml is in omzet* al jaren het best verkopende product in de Nederlandse drogisterij. Het merk breidde onlangs nog het assortiment uit met een speciale Vision SPORT SPF50 variant, die bijzonder geschikt is voor gebruik tijdens winter- of watersport en natuurlijk ook beachvolleybal. Vision is bijzonder innovatief, investeert jaar op jaar in de verdere ontwikkeling van de producten en kenmerkt zich door langdurige en optimale bescherming van de huid tegen de schadelijke invloeden van de zon. Daarvoor gebruikt het de unieke en gepatenteerde Lyphazome technologie, die ervoor zorgt dat de actieve ingrediënten niet op maar in de huid hun werk doen, waardoor de huid de hele dag** beschermd kan zijn. Bovendien is Vision zéér waterbestendig en parfumvrij en dus zeer geschikt voor (jonge) kinderen met een gevoelige huid.

*AC Nielsen data – **Afhankelijk van huidtype, zonkracht en beschermingsfactor


Deel dit bericht:


Reacties zijn gesloten.

Careality