Het Nederlandse baby-merk Difrax betreedt de Chinese markt door een samenwerking aan te gaan met het Chinese Leyou. Dit meldt Difrax vandaag aan Careality.
Het betreden van China
Het Nederlandse baby-merk Difrax betreedt de Chinese markt door een distributie-samenwerking aan te gaan met Leyou, de leidende Chinese zwangerschaps- en babyproducten detaillist, met het hoofdkantoor gevestigd in Beijing. Op 10 april 2015, in de residentie van de Nederlandse ambassadeur in Beijing, introduceerde de mede-oprichter en COO van Leyou, Larry King, het merk Difrax. Samen met de Nederlandse minister, André Driessen, en de CEO van Difrax, Vivienne van Eijkelenborg, stelden zij meer dan 40 media vertegenwoordigers op de hoogte. Difrax brengt China haar hele productassortiment, inclusief de anti-koliek S-fles, spenen, flessenwarmers en de BtoB borstkolf.
De Nederlandse ervaring in babyproducten delen
Difrax, met 48 jaar merkgeschiedenis, is marktleider in Nederland op het gebied van voeding voor baby’s. Het professionele, functionele en modieuze design heeft gezorgd voor top marktposities in vele landen over heel de wereld. “Ik ben trots op Nederlandse merken. Wij produceren werelds beste melkpoederformule en maken de beste voedingshulpmiddelen.” Aldus Minister André Driessen.
Leyou helpt Chinese ouders door de beste merken voor hun baby’s te selecteren. Zij hebben meer dan 400 toonaangevende speciaalzaken door heel China en online shops op alle grote online marktplaatsen, inclusief hun eigen leyou.com webshop en mobiele apps.
“Leyou en Difrax delen veel waarden, waarvan de meest belang-
rijke is: het delen van de passie om anders te zijn.” zegt Larry Kung. Kijkend naar het steeds toenemende beschikbare inkomen van de Chinese consument, sluit het Difrax product-
assortiment perfect aan op de jonge ouders, voorbestemd om gebruik te maken van de beste internationale merken.
Vivienne van Eijkelenborg, de CEO van Difrax, introduceert de merkgeschiedenis en de productconcepten van Difrax aan de Chinese media. “Met deze stap tilt Difrax de passie om anders te zijn in de wereld van babyproducten naar een hoger niveau. Ik ben enorm trots hier deel van uit te kunnen maken.” laat Vivienne weten.
Over Leyou
Leyou is China’s grootste omni-channel retailer voor zwangerschaps- en babyproducten, opgericht ik 1999. Leyou’s ‘winkel + web + app’ distributie model dekt de online en offline behoeften van de Chinese consument. Het productaanbod van Leyou bestaat uit 16 categorieën, waaronder baby- en kinderkleding, speelgoed, melkpoeder en luiers. Zij bieden meer dan 30.000 producten, verkrijgbaar bij 530 leveranciers in 21 landen. Aan het eind van 2014 telde Leyou meer dan 400 winkels in Bejing, Shanghai, Tianjin, Shenyang, Xian, Langfang, Xianyang, Chendu, Mianyang, Qingdao, Weifang, Shijiazhuang, Chengdu, Jinan, Wuhan, Taiyuan, etc. Met meer dan 6 miljoen leden, kent Leyou Quality Assurance processen die ervoor zorgen dat Leyou Chinese ouders een betrouwbaar productaanbod biedt. Voor meer informatie: www.leyou.com
Over Difrax
Difrax is opgericht in 1967 en biedt topkwaliteit babyproducten. Het merk is marktleider in flessen en spenen in Nederland. Met haar innovatieve en moderne producten maakt Difrax het leven van baby’s, peuters en hun ouders zo makkelijk en comfortabel als mogelijk. Difrax staat gelijk aan ‘Happy Growth!’. Door de jaren heen heeft Difrax erkenning en onderscheidenheid gekend voor baanbrekende award-winning producten. Een breed productaanbod is wereldwijd verkrijgbaar in baby speciaalzaken, drogisterijen, warenhuizen en op www.difrax.com
Deel dit bericht: