Bij Etos in het Rodense winkelcentrum Molenhof heerst een feestelijke stemming. De winkel is na een kortstondige verbouwing op 23 maart weer opengegaan. De vernieuwde Etos ziet er eigentijds uit en is ingericht volgens de nieuwste formule. “En, we zijn onlangs tweede geworden bij de landelijke Etos-wedstrijd. Daaraan deden 540 winkels mee”, legt winkelmanager Monique Vochteloo uit. “Dat is een fantastische prestatie van ons totale team.” Dit meldt Etos in een persbericht aan Careality.
De klanten in Roden voelen zich betrokken bij hun Etos. Dat merkten de winkelmanager en haar medewerkers goed tijdens de Etos-Winkelwedstrijd die een heel jaar duurde. De winkels werden regelmatig beoordeeld door klanten, mystery-shoppers en medewerkers van het Etos-hoofdkantoor. Het ging hierbij om onder andere de deskundigheid van de medewerkers, de totale verzorging van de winkel en de extra activiteiten voor klanten. Tijdens de laatste beoordelingsronde bezocht de directie van Etos alle finalisten. “Toen wij tot de finaleronde waren doorgedrongen, waren onze klanten al trots. Dat wij de tweede prijs in de wacht hebben gesleept, zorgde helemaal voor een jubelstemming. Bij ons én bij onze klanten”, aldus Monique Vochteloo.
Veel complimenten
De verbouwing duurde slechts één dag. Daarna prijkte het nieuwe logo van Etos op de gevel. Dat is een afgeleide van het logo uit 1919. Sinds dat jaar staat Etos al voor de klanten klaar met het beste advies, goede producten en de beste acties. Binnenin zien klanten onder andere een overzichtelijke beauty- en geurenafdeling met tips voor een compleet andere look. Er is veel keuze, ook uit het uitgebreide Etos make-up assortiment. “We krijgen veel complimenten over onze vernieuwde winkel”, zegt de trotse winkelmanager. “Klanten zijn zeer te spreken over de ruime opzet en de nieuwe producten.”
Deel dit bericht: