Onafhankelijk vakblad voor managers in de drogisterijbranche
10 juni 2016

GfK wint MOAward: Marktonderzoekbureau van het jaar 2016

GfK is door de marktonderzoekassociatie MOA uitgeroepen tot Marktonderzoekbureau van het jaar 2016. Tijdens een feestelijke bijeenkomst in beachclub Vooges te Zandvoort op 8 juni werden de jaarlijkse MOAwards, de belangrijkste prijzen voor de onderzoeksbranche, uitgereikt. Dit schrijft GfK in een bericht, dat overigens ook te lezen is op hun website gfk.com, aan Careality.

GfK Marktonderzoekbureau van het jaar 2016Het commentaar van de jury:
GfK is een bureau dat intern de verbinding aanbrengt en extern met bundeling van kennis en inzichten bewondering afdwingt. Verbinding is het grote thema binnen het bureau; het samengaan van mensen, data én loca-
ties, met als doel om nieuwe mogelijk-
heden voor nieuwe marketing-
uitdagingen te realiseren. En dat gaat door de hele organisatie heen, van de verandering van de productielijn voor grafieken tot het realiseren van impact-
volle inzichten. De jury was onder de indruk van de professionaliteit waarmee GfK zichzelf daarin neerzet.

Uiteraard zijn we supertrots op deze prijs. We bedanken onze klanten voor de nominatie en de MOA voor de lovende woorden.

(Beeld: gfk.com/nl)


Deel dit bericht:


Reacties zijn gesloten.

Careality