Onafhankelijk vakblad voor managers in de drogisterijbranche
*/ ?>
24 juni 2016

D.I.O. Drogisterij van Appeldoorn wint prijs voor Beste Service 2016 Eyelove Brillen

De winnaar voor de Beste Service van 2016 bij Eyelove Brillen is bekend: D.I.O. Drogisterij Van Appeldoorn Bemmel! D.I.O. Van Appeldoorn heeft deze prijs gewonnen, omdat de klanten van Eyelove hier de beste service van Nederland ervaren. Deskundig advies bij de aanschaf van een bril, juiste oogmeting en afstelling van de bril, wordt door het team van D.I.O. Van Appeldoorn met de grootste zorg uitgevoerd. Eyelove Brillen en D.I.O. feliciteren het team van D.I.O. Van Appeldoorn met het behalen van deze prijs. Dit meldt Faco Retail in een persbericht aan Careality.

Faco Eyelove_DIO_Appeldoorn BemmelEyelove Brillen heeft sinds 2010 een samenwerking met D.I.O. Drogisterij Van Appeldoorn in Bemmel. Dit betekent voor klanten dat men hier een complete Eyelove bril kan kopen op eigen sterkte. Tevens is het mogelijk om een gratis oogmeting te laten uitvoeren zonder afspraak. D.I.O. van Appeldoorn beschikt over een grote collectie monturen: meer dan 350 monturen voor ieder wat wils.

Hoe werkt Eyelove Brillen?
Een winkelmedewerker, die van Eyelove een optiekopleiding heeft gekregen, adviseert bij de aanschaf van een bril. Binnen 14 dagen wordt de bril afgeleverd in de winkel en ontvangt de klant een afhaalbericht met een factuur voor de zorgverzekering.

Daar zal de Eyelove-deskundige van D.I.O. Van Appeldoorn de bril afstellen. Onze opticiens zien toe op de kwaliteit van de bril. De klant ontvangt een factuur, die men zelf kan indienen bij de zorgverzekering.

Eyelove Brillen zijn verkrijgbaar bij 35 D.I.O. winkels.

 


Deel dit bericht:


Careality