Sinds gisteren is Emmeloord een DA-drogisterij rijker met de opening van DA + Mooi Fizel. De winkel is compleet ingericht volgens het Fris, Gezond en Mooi-concept. Dit schrijft de Nederlandse Drogisterij Service (NDS) in een persbericht aan Careality.
Met de opening van DA + Mooi Fizel in Emmeloord wordt alweer de vijfde volledig nieuwe DA winkel van 2016 geopend. Deze winkels zijn in eigendom van vier nieuwe ondernemers. Martine Turksma runt de DA- drogisterij in Emmeloord. Zij komt uit een echte drogisterij- familie. Haar vader, Frank Turksma, bezit tien DA-drogisterijen in het noorden van het land. De opening trok veel belangstelling en is opvallend feestelijk. Klanten kunnen genieten van gezonde zomerse smoothies en gratis hun nagels laten lakken. De eerste 100 betalende klanten ontvingen bovendien een gratis goodie bag uit handen van Martine. Tot en met zaterdag 23 juli geeft DA Fizel 25% korting op bijna alles.
Fris, Gezond en Mooi-concept
In 2014 introduceerde DA het nieuwe winkelconcept Fris, Gezond en Mooi. Drie werelden komen samen in één concept. Service en beleving vormen de rode draad in dit concept. Dit is niet alleen terug te zien in de uitstraling van de winkel, maar ook in het assortiment. Elke wereld vertegenwoordigt een productgroep. In de wereld Fris vindt de klant alle A-merkproducten voor de dagelijkse verzorging. Fit worden én fit blijven – daar draait het om in de wereld Gezond, met alles voor een gezonde levensstijl, van vitamines tot superfoods. DA werkt hierbij samen met Vitaminstore. In de wereld Mooi vindt de klant de beste merken voor (luxe) cosmetica, verzorging en geuren. De beste service, persoonlijk advies en beleving in de winkel staan bij DA voorop. Klanten ontdekken en testen zelf nieuwe producten en merken.
Het winkelconcept Fris, Gezond en Mooi is voor elke DA- ondernemer beschikbaar en kan modulair ingezet worden. Deze modulaire opzet wordt afgestemd op het lokale marktgebied van de drogisterij. Zo passen het assortiment en de service optimaal bij de behoefte van de lokale consument.
Deel dit bericht: