Niks belangrijker dan het bijhouden van nieuwe ontwikkelingen op het gebied van gezondheid. Tenminste, als je werkzaam bent in een drogisterij, apotheek of gezondheidswinkel. Biohorma Opleidingen deed een sprong vooruit richting 2 groeiende en veelbelovende segmenten: zuur base evenwicht en mondproblemen. Alle ins en outs hierover, die krijgen cursisten tijdens de nieuwe ronde thematrainingen die start in oktober 2016. Kom en blijf ook voorop lopen! Dit schrijft Biohorma in een persbericht aan Careality.
2 Nieuwe thema’s en… 5 nieuwe producten!
A.Vogel Zuur Base Balans, Multi-Oral Spray, Multi-Oral Gel, Multi-Oral RemiDent én… de splinternieuwe A.Vogel Cinuforce neusspray extra forte met menthol & eucalyptus. Vijf nieuwkomers onder de Biohorma paraplu waarover de professionele trainers graag meer vertellen. Denk aan productspecificaties, belangrijke marktontwikkelingen, onderzoeks-
resultaten en (bij)verkooptips.
De 2 thema’s uitgediept
Vijf nieuwe producten, rijp voor verkoop in winkels en apotheken. Maar cliënten écht helpen, dat lukt natuurlijk pas als de adviseurs ook het verhaal áchter deze producten kennen…
En ook het thema verkoudheid en het onderscheidende vermogen van de nieuwe A.Vogel Cinuforce neusspray extra forte komen natuurlijk uitgebreid aan bod.
Praktische informatie
De verschillende data en locaties voor de gratis A.Vogel thematrainingen zijn te vinden via www.biohorma.nl/opleidingen. Aanmelden kan direct online of via de Biohorma Servicelijn 0800 – 33 44 555 (gratis). Ontvangst voor de trainingen is altijd om 18.45 uur, met naar wens soep en belegde broodjes (gratis). De training begint om 19.30 uur en eindigt rond 21.30 uur. Cursisten krijgen een goodiebag mee naar huis.
Deel dit bericht: