Onafhankelijk vakblad voor managers in de drogisterijbranche
*/ ?>
22 december 2016

De Difrax S-fles verkozen tot ‘Product van het Jaar 2017’ in Frankrijk

De Difrax S-fles is uitgeroepen tot ‘Product van het Jaar 2017’ in Frankrijk. De populairste babyfles van Nederland is door 10.000 Franse consumenten, in een onafhankelijke onderzoek van onderzoekbureau Nielsen, verkozen als de beste consumentenkeuze. Dit schrijft Difrax Nederland in een persbericht aan Careality.

Vivienne van Eijkelenborg (foto), zakenvrouw van het jaar 2016 en CEO van Difrax: “Voor ons is dit een perfecte kans om de hoogstaande kwaliteit van de S-fles te laten zien aan zowel onze consumenten als onze distributeurs. Ook bied dit een mogelijkheid om de naamsbekendheid van de anti-colic S-fles te versterken en uit te breiden op de Franse markt”.

De anti-colic S-fles: De nummer 1 voor baby’s
Door het unieke anti-colic systeem en de speciale S-vorm van de S-fles is er een constante toevoer van melk, die zich niet vermengt met lucht. Er ontstaan minder luchtbelletjes. Zo blijven alle voedingsstoffen behouden en hebben baby’s minder last van darmkrampjes. De S-fles is ideaal vanaf de geboorte en wordt met succes gebruikt in combinatie met borstvoeding. De fles is ontwikkeld in samenwerking met een uitgebreid medisch panel bestaande uit een kinderarts, een logopedist, een lactatie deskundige en een K.N.O arts.

De prijs ‘Gekozen Product van het Jaar 2017’
De jaarlijkse wedstrijd ‘Gekozen Product van het Jaar’ beloont de nieuwste producten en geeft een stem aan meer dan 10.000 Franse consumenten. Jaarlijks wordt het Gekozen Product aangewezen door middel van een representatief consumentenpanel op basis van drie belangrijke criteria voor het ingezonden product: Aantrekkelijkheid, Innovatief karakter en Aankoopintentie.

“Het meedoen aan deze verkiezing geeft ons een extra mogelijkheid om het Nederlandse succes van de S-fles uit te breiden naar Frankrijk. Daarnaast is het winnen een prachtige beloning, zeker in dit bijzondere jubileumjaar” aldus Vivienne van Eijkelenborg. Difrax viert in 2017 haar 50 jarige bestaan en expertise met een ongewijzigd doel: Het verspreiden van geluk over de wereld door het maken van producten die van hoge kwaliteit, esthetisch en modieus zijn.

Over Difrax 
Difrax, opgericht in 1967, is het Nederlandse A-merk van babyproducten en is marktleider in het segment babyflessen en fopspenen. Met haar innovatieve en eigentijdse producten wil Difrax het leven van baby’s, kinderen en ouders zo gemakkelijk en aangenaam mogelijk maken. Difrax staat voor Happy Growth! In de afgelopen jaren verwierf Difrax naam en faam met de ontwikkeling van baanbrekende en award winnende producten. Het ruime assortiment is wereldwijd te vinden bij babyspeciaalzaken, drogisterijen, apotheken, warenhuizen en op difrax.com



Deel dit bericht:


Careality