Onafhankelijk vakblad voor managers in de drogisterijbranche
*/ ?>
1 maart 2018

Vriesia pakt groeistrategie verder uit met de komst van Henri Luijk

Vriesia is in beweging. Al sinds de komst van Rudy Uijtenhaak als commercieel  directeur wordt er stevig ingezet op de groeistrategie. Vriesia is daarom zeer content over het aangaan van de samenwerking met Henri Luijk. Dit meldt Vriesia in een persbericht aan Careality.

Henri (foto) zal in zijn rol van category manager (mede) het category management vorm gaan geven binnen Vriesia. Hij zal gaan inzetten op stevige groei om op deze manier zijn steentje bij te dragen aan de overkoepelende groeistrategie van de organisatie. Hierbij kan hij putten uit zijn jarenlange ervaring in onze branche binnen de werkgebieden inkoop, verkoop, category management, trade e.d.

Rudy Uijtenhaak (commercieel directeur bij Vriesia): ”We zijn heel blij dat Henri ons (category management) team komt versterken. Met zijn jarenlange kennis en ervaring (ook op het gebied van ‘groene’ producten) past hij heel goed bij de groeistrategie van Vriesia die ik, samen met het team, een tijd geleden heb ingezet.”

Henri zal in zijn nieuwe rol vooral gaan samenwerken met de category managers Robert Wever en Michael Graver en met het Vriesia sales team. Deze kijken, binnen de samenwerking met onze klanten, naar de mogelijkheden om gezamenlijk mee te profiteren van de groeistrategie en andere initiatieven. Maar dat Vriesia nog genoeg ontwikkelingen in de koker heeft voor de komende tijd… dat staat vast.

 


Deel dit bericht:


Careality