In nauwe samenwerking tussen Huishoudbeurs en de in meer dan 40 landen actieve organisatie ‘Gekozen Product van het Jaar’, waren 125 marketeers te gast in de RAI. Met de Huishoudbeurs op de achtergrond zijn in totaal 28 Awards uitgereikt aan de winnaars van de editie ‘Gekozen Product van het Jaar 2019’. Maud Mulder presenteerde de Awards Ceremony direct volgend op HICon. Aansluitend werd het Innovatieplein bezocht op de geheel vernieuwde Huishoudbeurs. Zo meldt organisator POY Benelux in een persbericht aan Careality.
Winnaars productverkiezing
Op basis van Nielsen onderzoek met 5000 consumenten en de consumer experience bij ruim 100 gezinnen, zijn 28 winnaars gekozen door de consument uit de genomineerde producten. De winnende producten zijn mooi verdeeld over de rubrieken food en persoonlijke verzorging, totaal 22. Deze zijn allemaal verkrijgbaar bij supermarkt, drogist en dhz. Dan nog een breed gamma aan innovatieve producten zoals accessoires voor de mobiele telefoon, een matrasmerk, wasmachine en een bruiswatertoestel. Alle winnende producten zijn in heel Nederland te koop. Voor het overzicht van de Winnaars zie bijlage.
HICon & Innovatieplein
Met als kernvragen ‘zijn generaties zo verschillend als we denken; waar zitten die verschillen dan in?’ en ‘hoe ga je daar als marketeer mee om?’, werd gesproken met consumenten over het generatiethema en gespard met vakgenoten over ervaringen. Speeddaten tussen merken onderling en met de consument, om snel tot de kern te komen. Het samen met Huishoudbeurs georganiseerde HICon en het Innovatieplein brengen consument en marketeer succesvol dichter bij elkaar.
www.gekozenproductvanhetjaar.nl
Deel dit bericht: