Onafhankelijk vakblad voor managers in de drogisterijbranche
10 juni 2019

Kruidvat lanceert morgen nieuwe lijn betaalbare seksspeeltjes onder eigen merk: ‘Kruidvat Love Toys’

Maar liefst 1 op de 3 vrouwen heeft een seksspeeltje in huis, blijkt uit onderzoek onder klanten van Kruidvat. De helft van deze vrouwen haalt het speeltje minstens één keer per maand uit de kast. De aantrekkingskracht van deze ‘slaapkameraccessoires’? Een spannender seksleven, meer seksueel genot en de fun van experimenteren in bed scoren hoog. Sex toys zijn dus populair. 51 procent geeft zelfs aan meer varianten aan te schaffen als ze goedkoper zouden zijn. Dit en meer blijkt uit onderzoek van Kruidvat onder 486 vrouwen. Reden voor het onderzoek is de nieuwe lijn betaalbare seksspeeltjes die Kruidvat vanaf dinsdag 11 juni a.s. onder eigen merk lanceert: ‘Kruidvat Love Toys.’ Zo meldt A.S. Watson in een persbericht aan Careality.

Solo of met partner genieten van een seksspeeltje? De meeste vrouwen (36 procent) doen het allebei. Maar er zijn ook veel dames die hun speeltje uitsluitend solo (33 procent) of alleen met hun partner gebruiken (31 procent). De vibrator is veruit het meest populaire seksspeeltje (72 procent), gevolgd door een vibrator met dual functie (31 procent), de dildo (22 procent) of de vibrerende ring (17 procent). Hoewel Tarzan in het verleden een veel gehoorde bijnaam was, geeft nu slechts 5 procent van de vrouwen haar speeltje een naam. (…)

Meer productinformatie staat op www.kruidvat.nl/lovetoys


Deel dit bericht:


Reacties zijn gesloten.

Volgend bericht:

Himalaya goes Etos

Careality