Onafhankelijk vakblad voor managers in de drogisterijbranche
*/ ?>
3 april 2020

Wat XCJ reclameproductie zoal deed in de afgelopen dagen

“Wij verpakten bij XCJ reclameproductie (in Apeldoorn) evenals bij XCJ fulfilment & Handling (in Hasselt) in 24 uur 50.000 thermometers. In diezelfde dag verwerkten we in Hasselt alleen al meer dan 150 orders,” laat Frank van der Meulen van XCJ met enige trots weten.

“Daarnaast kwamen er een slordige 60.000 alcoholpennen bij ons binnen die omgepakt zijn naar handzame besteleenheden en inmiddels te koop (of gratis mee te nemen zijn bij besteding van €50,00) zijn bij Etos,” aldus Frank van der Meulen (foto).

In dezelfde periode verwerkte XCJ 250 vloerdisplays voor de komende zomer die men binnenkort aantreft bij Holland & Barrett naast pakweg 4.300 toonbankdisplays verdeeld over een aantal soorten en voor een aantal merken. Het betrof niet alleen invouwen maar het eveneens voorzien van producten.

“Natuurlijk worden we gehinderd door onze eigen én opgelegde Corona maatregelen die ervoor moeten zorgen dat we gezamenlijk gezond blijven en het tempo kunnen volhouden,” aldus Frank van der Meulen.

“Desondanks zijn we in staat om optimaal te presteren en te blijven voldoen aan alle eisen en wensen van onze opdrachtgevers. Dit koesteren wij juist in deze tijd en zijn blij dat wij hun producten mogen verwerken.”

“Dan niet te vergeten onze partners die er gezamenlijk voor zorgen dat we ook in lastige tijden onze snelheid van werken weten te handhaven!”, besluit Frank van der Meulen.

www.xcj.nl


Deel dit bericht:


Careality