Onafhankelijk vakblad voor managers in de drogisterijbranche
*/ ?>
16 december 2020

Kneipp design: New look, same product

De Kneipp producten krijgen een nieuw verpakkingsdesign en verschijnen de komende maanden in de winkels. En de inhoud? Die verandert niet! Dezelfde samenstelling, kwaliteit en huidverdraagzaamheid. (…) Dit schrijft Kneipp in een persbericht aan Careality.

De meeste Kneipp producten zijn vegan. Dit met uitzondering van een klein aantal producten die melkbestanddelen bevatten. Kneipp gebruikt alleen natuurlijke glycerine. In het nieuwe design staan de vegan logo’s op de verpakking.

Het nieuwe Kneipp design oogt puur, zacht en fris met een natuurlijke minimalisatielook. Je ziet in één oogopslag wat het product voor je doet met nieuwe sprekende productnamen. Bovendien heeft Kneipp wederom stappen gemaakt voor verduurzaming van de verpakkingen met labels en materialen. Het doel van Kneipp is om vanaf 2025 geheel plasticvrij te zijn.

www.kneip.nl


Deel dit bericht:


Careality