Om Audispray extra onder de aandacht te brengen van de consument en meer conversie te generen, heeft XCJ reclameproductie een toonbankdisplay ontwikkeld in opdracht van TheOTCLab. Dit schrijft XCJ in een persbericht aan Careality.
Audispray biedt een natuurlijke oplossing op basis van microbiologisch gecontroleerd zeewater en zorgt voor een optimale oorhygiëne. Er zijn twee varianten beschikbaar. De Adult variant reinigt het oorkanaal en zorgt voor regelmatige hygiëne terwijl Audispray Ultra oorsmeerproppen op een zachte manier behandelt. Audispray is speciaal afgestemd op de anatomie van het oor en daardoor comfortabel in gebruik.
De actie is opgezet in samenwerking met Kruidvat. Om optimaal de beperkte schapruimte te benutten, is de display compact maar qua look & feel toch opvallend. Elke display bevat 8 Audispray producten welke zal worden afgevuld en ingepakt door XCJ fulfilment & handling.
Om aankoop van de producten te stimuleren, wordt tijdens de actieperiode van 22 februari t/m 21 maart een korting gegeven van 25% op elk artikel. Audispray Adult kost dan €9,37 i.p.v. €12,49 en Audispray Ultra kost tijdens deze actie €10,46 i.p.v. €13,95.
De displays zullen in alle 970 Kruidvat filialen in Nederland worden geplaatst.
Voor meer info over Audispray: TheOTCLab, www.audispray.nl
Voor meer info over (het) POS materiaal: XCJ Reclameproductie, www.xcj.nl
Deel dit bericht: