Onafhankelijk vakblad voor managers in de drogisterijbranche
*/ ?>
7 juli 2021

NIVEA kleurt het blauwe blik in regenboogkleuren

NIVEA Crème, beter bekend als ‘het blauwe blik’, is het product waarmee het allemaal begon. Het moedermerk heeft er haar naam aan te danken. Met ruim honderd jaar praktijkervaring heeft het blauwe blik alle soorten mensen verzorgd, ongeacht wie ze zijn of op wie ze verliefd worden. Zo schrijft Beiersdorf in een persbericht aan Careality.

Om een boodschap van diversiteit en inclusiviteit uit te dragen is het iconische blik er nu in alle kleuren van de regenboog. NIVEA vindt het belangrijk dat mensen trots en met zelfvertrouwen in het leven staan en levert daarom een bijdrage aan ’s werelds oudste LHBTI+ belangenorganisatie; COC Nederland. (…)

NIVEA Crème Pride edition is gelimiteerd verkrijgbaar bij Kruidvat in week 30 + 31 voor een advies consumentenprijs van €1,-*

*De retailer bepaalt de prijzen, Beiersdorf geeft slechts advies


Deel dit bericht:


Careality