Onafhankelijk vakblad voor managers in de drogisterijbranche
*/ ?>
13 april 2022

HeltiQ, de eerste hulp, volop zichtbaar

HeltiQ, jouw eerste hulp, en XCJ Reclameproductie ontwikkelden samen een multi-inzetbare display voor de productgroepen EHBO & Sport, Huid, Zwangerschap en Insecten. Door de pasvorm en vulstukken optimaal af te stemmen op verschillende productcombinaties, is het mogelijk om te variëren met de displaysamenstelling en -inhoud. Dit meldt HeltiQ in een persbericht aan Careality.

HeltiQ is sinds 2005 op de markt en onderdeel van Koninklijke Utermöhlen. Dit bedrijf bestaat vanaf 1880, heeft een rijke historie en is onder andere uitvinder van het snelverband. Hiervoor ontvingen zij het predicaat Koninklijk aan het begin van vorige eeuw. HeltiQ heeft ook een stappenplan ontwikkeld voor wondbehandeling, handig voor wederverkopers en consument. Met de producten van HeltiQ bedienen zij een brede gebruikersgroep waarbij de focus ligt op de zelfzorgmarkt.

Met deze display speelt HeltiQ in op de flexibele vraag naar Point of Sales materiaal voor apotheken en drogisterijen en werken zij direct aan een uniforme merkuitstraling; HeltiQ rood, gecombineerd met de categoriekleuren uit het HeltiQ assortiment.

Dit voorjaar is er een mooie display beschikbaar met HeltiQ producten uit de insecten categorie. Deze is te bestellen via uw groothandel met 20% actiekorting. Ook komt er een display met twee verschillende reissetjes ‘Klaar voor de zomer’,  bestaande uit een EHBO set en een Steken & Beten set. Om ook de producten uit de Huidcategorie een podium te geven en de introductie van Huidolie te ondersteunen volgt er een display met HeltiQ’s Wrattenproducten en Huidolie (nieuw in assortiment).

Voor meer informatie of bestelling van één van de displays, bel of mail met Koninklijke Utermöhlen: 0561-693366 – sales@utermohlen.nl


Deel dit bericht:


Careality