Meer dan de helft van alle Nederlanders krijgt er mee te maken…
voetschimmel. Toch blijven veel mensen er langere tijd onnodig mee rondlopen. Daar moeten we wat aan doen dachten ze bij Serrix en schakelde JCDecaux in voor de meest iconische categorie campagne ooit. Dit schrijft Serrix in een persbericht aan Careality.
Martijn Rommertz, Brand Manager Mycosan bij Serrix B.V.: “Met de “steek je middelteen op tegen voetschimmel” creëren we op een ludieke wijze awareness voor voetschimmel. Een wel degelijk serieuze aandoening waar je niet mee moet blijven rondlopen.”
Mycosan biedt een oplossing die 99,9% van de schimmels die voetschimmel veroorzaken doodt en biedt directe verlichting van jeuk. Zo hoeven jouw voeten dit festivalseizoen geen enkel moment te missen.
Bij Serrix helpen we mensen om zich goed te voelen en er goed uit te laten zien om zo meer uit het leven te halen. De campagne is zeer goed getest en tekenend van hoe we bij Serrix met een knipoog werken aan leuke, creatieve,
impactvolle campagnes die bijdragen aan de groei van het merk en de categorie.
De campagne startte in week 33 met out of home rondom point of sale in alle grote steden en wordt tevens online ondersteund op Social Media.
Deel dit bericht: