Onafhankelijk vakblad voor managers in de drogisterijbranche
*/ ?>
21 september 2022

Noughty Haircare display’s in selectief aantal Kruidvat winkels

Het merk Noughty Haircare werd gelanceerd in 2016 door de twee jeugdvriendinnen Lorna en Rachel. Met hun merk proberen ze tegen een goede prijs presterende haarproducten te ontwikkelen die ieder haarprobleem kunnen oplossen. Dit meldt men in een persbericht aan Careality.

De haarproducten bestaan voor 97% uit natuurlijke ingrediënten en Noughty houdt graag rekening met duurzaamheid en produceren al hun productverpakkingen op basis van recyclebaar suikerriet. De overige 3% zijn noodzakelijke bestanddelen die het behoud van de structuur, kwaliteit en geur van het product garanderen. Daarnaast zijn de producten vrij van parabenen, siliconen, petrochemicaliën en sulfaten.

Hotspot in Kruidvat winkels
Aspire Brands Benelux B.V. heeft samen met XCJ reclameproductie en XCJ fulfillment & handling een Hotspot ontwikkeld die in week 37-38 in 229 Kruidvat winkels staat. Elke display bevat 12 producten van onze 2 best selling lijnen, Wave Hello en To The Rescue. Om nieuwe klanten aan te trekken, zullen de hotspots op verschillende plaatsen in de winkels worden geplaatst, waarbij tevens met de actie ‘2e halve prijs’ gedurende de genoemde periode.

Voor meer info over Noughty : www.lovenoughty.com

Voor meer info over (het) POS materiaal: XCJ Reclameproductie: www.xcj.nl


Deel dit bericht:


Careality