De branchevereniging voor voedingssupplementen NPN heeft Nora French (45), bekend van haar kookboeken over gezonde voeding, aangesteld als de nieuwe PR- en Communicatiemanager. Hiervan stelde de NPN het drogisterijvakblad Careality op de hoogte.
NPN directeur Saskia Geurts reageert op de nieuwe aanstelling: “Nora French is een waardevolle aanvulling op ons team. Ze is al jaren actief als ambassadeur van een gezonde levensstijl. Naast haar ervaring als kookboekenauteur, voedingstherapeut en vitaminecoach, bekleedde Nora diverse posities in PR en marketing.
Nora French (foto) toont zich enthousiast: “Het is mijn missie om mensen te helpen een gezond en gelukkig leven te leiden. Gezonde voeding, een bewuste levensstijl én de juiste voedingssupplementen spelen hierbij een belangrijke rol. Naar mijn mening verdient de positieve invloed van supplementen meer aandacht. Door de pandemie en wetenschappelijke onderbouwde inzichten wordt het belang van vitamines, mineralen en kruiden voor onze gezondheid alsmaar duidelijker. Ik zet mij graag in voor een grote bekendheid van de positieve effecten van voedingssupplementen, waardoor consumenten weloverwogen keuzes kunnen maken.”
In haar nieuwe rol gaat Nora French haar focus leggen op het vergroten van de bekendheid van het Informatiecentrum voor Voedingssupplementen en Gezondheid (IVG). Het IVG is een initiatief van NPN om betrouwbare informatie over het gebruik van voedingssupplementen voor consumenten onder de aandacht te brengen. Het IVG staat o.a. bekend om de jaarlijkse ‘Supplement van het Jaar’ verkiezingen.
Deel dit bericht: