Vanaf deze week ligt in Etos winkels door het hele land een vernieuwd en uitgebreid assortiment gezondheidsproducten in de schappen. Van voedingssupplementen tot vitaminen, proteïnen en geneesmiddelen: klanten kunnen bij Etos terecht voor de producten die hen helpen bij het versterken van hun gezondheid. In de winkel krijgen klanten deskundig advies van speciaal opgeleide medewerkers. De Mijn Gezondheid check is online beschikbaar voor klanten die zich willen oriënteren.
Etos heeft als missie je goed voelen en er goed uitzien bereikbaar maken voor iedereen. Steeds meer mensen benadrukken dat je goed voelen begint bij goed voor jezelf te zorgen. Met een breed assortiment gezondheidsproducten en deskundig advies in de winkel en online helpt Etos klanten bij het verbeteren van hun leefstijl en het bevorderen van hun gezondheid.
“We zien dat klanten steeds meer aandacht besteden aan hun gezondheid. Wij helpen hierbij met goede producten en deskundig advies”, aldus Lynne van Gessel, Commercieel Directeur bij Etos. “Met 185 nieuwe producten, onder meer van nieuwe merken zoals Plnktn en UpFront zetten we hier een volgende stap in. Denk aan vitaminen en voedingssupplementen, maar ook producten die helpen bij het vinden van meer rust of het stoppen met roken. Ook bieden we bijvoorbeeld met Dermacare steeds meer specialisatie met betrekking tot huidverzorging. Tot slot leiden we onze collega’s in de winkel verder op zodat zij nog deskundiger advies kunnen geven. Het is fantastisch om te zien dat klanten onze collega’s in de winkel steeds meer durven te vragen, zo kunnen we echt gericht helpen bij het vinden van de juiste producten.”
Nieuwe merken, producten en uitstraling
Het vernieuwde assortiment is vanaf deze week zowel online als in de winkel verkrijgbaar. Het omvat onderscheidende merken zoals Herbolist, Plnktn, Viv Support, Upfront, Holie’s, Swiss Point of Care, ActiProct, Dermatix, Parakito en Solgar. Deze merken bieden innovatieve producten gericht op het bevorderen van een gezonde leefstijl. De producten staan overzichtelijker opgesteld waardoor ze makkelijker te vinden zijn. Ook hebben de collega’s in de winkel aanvullende opleidingen gekregen over het vernieuwde assortiment. Hierdoor worden klanten nu nog deskundiger geadviseerd over de voor hun relevante producten.
Deel dit bericht: