Onafhankelijk vakblad voor managers in de drogisterijbranche
*/ ?>

Jaargang 2016

Careality 03-2016

In deze uitgave o.a.:Careality-03-2016-0

  • Janine Galjaard en Vincent Bouwmeester (KOAG KAG): “Advisering zelfzorg steeds belangrijker”
  • Edgar Keehnen (Agewise): “Traditionele marketingaanpak werkt niet bij senioren”
  • Gezond ouder worden met minder zorgkosten
  • Guus van Meene, voorzitter Pharmacon: “Bijdragen aan kennis en kunde van de drogist voor verantwoorde zorg”
  • Stoere Vrouwen starten campagne Natural Beauty Case
  • Reisapotheek: Goed voorbereid op reis

Careality 02 – 2016

In deze uitgave o.a.:Careality nummer 2 2016 Cover

  • Actueel: Jos Jongstra (DIO) over de GfK Drogisterij Award 2016: “Consument herkent prijsvoordeel nu ook bij de zelfstandige”
  • Interview: Bram Nauta en Cees Bosma “Ketens hebben local hero nodig”
  • Careview
  • Achtergrond: Verzorging van de babyhuid
  • Actueel: Drie ondernemers over hun overstap naar Etos
  • Actueel: Nieuws van het CBD
  • Care Awards 2016: Eerste uitreiking Care Awards breed gedragen
  • Care Awards 2016: De winnaars van de Care Awards 2016
  • Productnieuws

Careality 01 – 2016

In deze uitgave o.a.:Careality nummer 1 2016 Cover

  • Interview Johan Boeijenga, CBD: “We moeten nu de verwachtingen waarmaken”
  • Column: Hoe nu verder?
  • Actueel: De failliete franshisegever
  • Achtergrond: Bioharma’s nieuwe visie op zelfzorg deel 2
  • Column: Het einde van de winkelstraat?
  • CareAwards: De 33 producten die in aanmerking komen voor de eerste Care Awards

Careality