Binnenkort start Biohorma met een nieuwe serie trainingen voor apotheek- en drogisterijmedewerkers. Ditmaal staan niet alleen de producten centraal, maar komen we ook tegemoet aan een vraag uit de markt: hoe geef je je klant een totaaladvies? Biohorma traint de cursisten om meer te halen uit hun advies, met de juiste tools, zonder te veel pushen en opdringen. Tussen 4 oktober en 15 november zijn de trainingen door het hele land! Dat meldt Biohorma in een persbericht aan Careality.
Thema 1: oorsprays van A.Vogel
Wist je dat ruim 80% van alle Nederlanders wel eens oorklachten heeft? En dat ruim 73% van hen hiervoor geen producten koopt? Daar ligt een kans voor jou. Als jij je klant helpt met een goed advies en een juist product heb je er een trouwe klant bij. Tijdens deze training maak je kennis met de nieuwe oorsprays van A.Vogel en hoor je hoe jij je klanten het beste kunt adviseren. Bovendien krijg je antwoorden op vragen als:
-Hoe werken de oorsprays van A.Vogel?
-Wat maakt de A.Vogel oorsprays uniek?
-Welke oorspray adviseer je aan welke klant?
Thema 2: haal alles uit je advies
Keelpijn, hoesten, koorts en neusloop, een aantal klachten die elkaar opvolgen als je de griep krijgt. Dat is ook direct waar de rol als adviseur belangrijk is. Een optimale klantbediening kenmerkt zich door een totaaladvies en niet alleen u vraagt wij draaien. Dat is waar het tweede deel van de training over gaat. Je krijgt antwoord op vragen als:
-Een klant geeft aan dat hij keelpijn heeft, hoe kan het beste een totaaladvies worden geven?
-Iemand geeft aan dat ze in de overgang zit, wat kan de klant allemaal geadviseerd worden?
Praktische informatie
De verschillende data en locaties voor de gratis A.Vogel thematrainingen zijn te vinden via http://www.biohorma.nl/opleidingen. Aanmelden kan direct online of via de Biohorma Servicelijn 0800 – 33 44 555 (gratis). Ontvangst voor de trainingen is altijd om 18.45 uur, met naar wens soep en belegde broodjes (gratis). De training begint om 19.30 uur en eindigt rond 21.30 uur. Cursisten krijgen een goodiebag mee naar huis.
(foto: Biohorma)
Deel dit bericht: