Vanaf donderdag 9 april 2020 is de drogist dagelijks te zien in de zendtijd van de STER-reclames op NPO 1, 2 en 3. Een speciale campagne van het Centraal Bureau Drogisterij Bedrijven (CBD) laat de meerwaarde van de drogist zien: de drogist houdt Nederland vitaal! Juist ook in deze bijzondere tijden van corona. De spot wordt ook op radio en online uitgezonden. Dit meldt het CBD aan Careality.
De STER-spot op televisie laat de belangrijke rol zien die de drogist speelt in het dagelijkse leven van de consument. Want ook in deze onzekere tijd heeft de consument behoefte aan persoonlijk advies op het gebied van gezondheid, hygiëne en verzorging. Juist nu houdt de drogist Nederland vitaal. De 2.350 drogisterijen in het land houden de winkel open en blijven voor de consument zorgen. Met zelfzorggeneesmiddelen en producten voor iedere dag. Was getekend: de drogisten van Nederland.
Dat is de krachtige boodschap van het filmpje dat het CBD heeft geproduceerd. Het is de eerste keer dat het CBD een dergelijke branchebrede actie voert met een campagne op de landelijke televisie. Alle bedrijven aangesloten bij het CBD doen mee. Dit is mede mogelijk gemaakt door de STER die zendtijd beschikbaar heeft gesteld aan brancheorganisaties zoals het CBD.
De campagne is op donderdag 9 april voor het eerst te zien. Tot en met 30 april zal de spot zo’n vijftig keer te zien zijn. Naast de uitzendingen op televisie is de drogist ook op de radio en online aanwezig.
Bekijk de video hier: https://www.drogistensite.nl
(foto: archief Careality)
Deel dit bericht: