Onafhankelijk vakblad voor managers in de drogisterijbranche
14 oktober 2020

Deens skincaremerk Urtekram introduceert nieuwe merkidentiteit en collecties

Urtekram, producent van biologische skincare- en foodproducten, introduceert een vernieuwde merkidentiteit en productenrange. De rebranding is een hommage aan de rijke historie van Urtekram, wat ‘kruidenknuffel’ in het Deens betekent. De nieuwe visuele identiteit, logo en tagline ‘Nordic Beauty’ weerspiegelt de basiswaarden van het bedrijf: positiviteit, kwaliteit en welzijn voor iedereen. Om de nieuwe huisstijl te lanceren brengt Urtekram drie nieuwe ranges uit: Rise & Shine, Blown Away en Tune In. Dit meldt Urtekram in een persbericht aan Careality.

Wakker worden met Rise & Shine

Fijn wakker worden doe je met de Rise & Shine range. De geur van sinaasappelbloesem in combinatie met specerijen zorgen voor een echte oppepper. Voedende ingrediënten als shea boter, aloë vera en hyaluronzuur zorgen voor een heerlijk zachte en stralende huid en haar. De shampoo en conditioner zijn dan ook uitermate geschikt voor droog en beschadigd haar.

Voel de frisse wind van Blown AwayKom in de zomerstemming met de Blown Away range. Deze fijne producten, met de zomerse geur van citrus en citroengras, laten je weer heerlijk fris voelen. Blown Away houdt het haar en de huid gevoed met verzorgende ingrediënten als aloë vera en hyaluronzuur. De shampoo en conditioner zorgen voor een echte hydratatieboost aan pluizig en sluik haar.

Kom tot jezelf met Tune In
Ontspan met de natuurlijk kalmerende geur van lavendel. De verzorgende kwaliteiten van aloë vera in combinatie met wilgenschors extract en hyaluronzuur, zijn een krachtige en hydraterende mix voor de droge huid. Tune In shampoo en conditioner zijn speciaal ontwikkeld voor dof haar. De toevoeging van broccolizaadolie laat het haar weer stralen en glanzen.

Het beste voor mens en natuur
Ieder product in deze drie ranges hebben ingrediënten van natuurlijke oorsprong en zijn Ecocert-gecertificeerd biologisch, dierproefvrij en vegan. Afgelopen jaar stapte Urtekram al over op verpakkingen gemaakt van suikerrietafval, een milieuvriendelijk alternatief op regulier plastic. Daarnaast beschikt Urtekram over het Zero Plastic Inside-certificaat van de Plastic Soup Foundation.

De Rise & Shine en Blown Away ranges zijn vanaf vandaag verkrijgbaar bij Holland & Barrett (hollandandbarrett.nl). Kijk voor meer informatie over Urtekram op urtekram.com.

 


Deel dit bericht:


Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Careality