Onafhankelijk vakblad voor managers in de drogisterijbranche
*/ ?>
5 april 2022

Dr. Hauschka introduceert de ‘Bestseller Make-up Display’

Natuurlijke make-up is nu een trending topic. Bij Dr. Hauschka al sinds 1967. Wat ooit begon in een kuuroord met Elisabeth Sigmund en Rudolf Hauschka, is uitge­groeid tot een kleine cosmetologische revolutie: terug naar de natuur. Zo meldt Dr. Hauschka in een persbericht aan Careality.

Tegenwoor­dig stellen steeds meer mensen ecologische en sociale vragen – ook wat betreft make-up. Deze make-up display (een productie van XCJ reclameproductie) biedt de consument in één oogopslag de top 25 aan bestverkopende – 100% natuurlijke – make-up producten.

Deze permanente cosmetica presentatie is een echte aanwinst voor de Dr. Hauschka verkooppunten. De display bevordert niet alleen de aankoop van een deel van het assortiment van Dr. Hauschka, maar biedt ook voldoende ruimte om te testen. De drie productgroepen Eyes, Face & Lips staan naast elkaar ter inspiratie voor een complete make-uplook, met daarvoor de testers gepresenteerd. De handige opbergruimte onderin stelt je in staat om, zonder extra ruimte op te offeren, pakvoorraad te hebben binnen handbereik.

Tot slot zorgt de lage topkaart ervoor dat de display mooi in het schap past. Voor presentatie op de tafel is er ook een hogere topkaart beschikbaar.

Meer informatie:
E-mail: info@drhauschka.nl
Telefoon: +31 (0)70 395 50 95.

 


Deel dit bericht:


Careality