Onafhankelijk vakblad voor managers in de drogisterijbranche
*/ ?>
5 april 2022

Van Drogist Bewust Beter naar DBB

De oplettende volger heeft het al gesignaleerd: Drogist Bewust Beter heeft een nieuw krachtig logo voor een Bewust Betere toekomst en profileert zich vanaf nu als DBB. Dit meldt UniPharma in een persbericht aan Careality.

De afgelopen twee jaar hebben meer dan 20 nieuwe ondernemers zich aangesloten bij DBB. Hiermee  opereert DBB landelijk en is het tijd voor een sterk en herkenbaar logo dat past bij de ontwikkeling van DBB. In dit eigentijdse logo blijven de kleuren blauw (symbool voor advies en vertrouwen) en groen (symbool voor natuurlijk en gezond) centraal. Deze kleuren sluiten immers perfect aan bij de kernwaarden van DBB:

Bewust Beter | Bewust Goedkoper | Bewust Lager

Met dit krachtige logo banen wij de weg naar een mooie toekomst voor onze ondernemers. Een herkenbaar logo voor de consument, een logo waarmee we de landelijke marketing van veel merken kunnen laten landen en een logo dat de lokale propositie van onze ondernemers landelijk versterkt.

Afgelopen maand hebben we vier nieuwe ondernemers mogen verwelkomen bij de formule. Deze ondernemers zijn van start gegaan met het nieuwe logo en de daarbij behorende nieuwe winkeluitstraling.

DBB is sterk in beweging en voor veel ondernemers aantrekkelijk als drogisterijformule. Aantrekkelijk omdat DBB een landelijke, volledige en betaalbare winkelondersteuning levert. Een ondersteuning die de lokale positionering van de ondernemer op de eerste plaats stelt en hier perfect op aansluit.

DBB is een landelijk samenwerkingsverband van zelfstandige drogisten, die onder de naam DBB samenwerken op het gebied van o.a. folderacties, assortiment en digitale ondersteuning.

 


Deel dit bericht:


Careality