Onafhankelijk vakblad voor managers in de drogisterijbranche
24 juli 2012

Vision All Day Sun Protection SPF30, best verkopende anti-zonnebrand product in Nederland

Van alle anti-zonnebrand producten die in Nederland verkocht worden in drogisterij en supermarkt, is Vision All Day Sun Protection SPF30 200ml in omzet het best verkopende item. (Bron: IMS Health (periode 20 YTD/MAT)). Dit Vision product levert in de hele markt van anti-zonnebrand producten de meeste omzet op, en laat daarmee de andere wereldmerken achter zich. Dit meldt Takeda in een persbericht aan Careality.

De laatste jaren is het op peil houden van de omzet steeds belangrijker geworden en voor de meeste winkeliers is het inmiddels absolute topprioriteit geworden om de schapopbrengst per meter omhoog te brengen. De rentabiliteit van Vision is met een topper als de SPF30 in het assortiment van gemiddeld hoog niveau, wat er ook toe geleid heeft dat het merk een steeds prominentere en meer zichtbare rol op het schap krijgt. Ook vermeldenswaardig in dit verband: de nieuw geïntroduceerde SPF50 van Vision staat in de maand mei al op de 5de plaats.


Deel dit bericht:


Reacties zijn gesloten.

Careality